פסטיבל אייקון 2024
- Arseniy Ermolenko
- Oct 23, 2024
- 1 min read
Updated: Oct 25, 2024
ביום שני, 21.10, השתתפנו בפעם השלישית בפסטיבל אייקון.
כמו בעבר, הדגמנו טכניקות ולחימה בפני הקהל, הסברנו על התחום וענינו על מגוון שאלות.
אנו תמיד שמחים לשתף אחרים בידע ובתשוקה שלנו לתחום, ומודים לכל מי שנותן לנו זמן ומקום לעשות זאת.
על כן, נודה בהזדמנות זו לצוות הנפלא של אייקון, ונקווה לראות את כולם בשנה הבאה!
On Monday, 21.10, we took part in the Icon Festival, for the third time.
Like in the past, we’ve demonstrated techniques and fighting in front of a crowd, explained things about HEMA, and answered a myriad of questions.
We are always happy to share our knowledge and passion with others and are thankful for anyone who provides a time and place for us to do so.
We would like to thank Icon’s wonderful staff, and hope to see everyone again next year!






















Comments